czwartek, 26 września 2013

#13 Pechowa liczba

Dziś chyba lepiej <;

Przed lekcjami z O. przeglądałyśmy jej instagrama i pokazała mi jedno zdjęcie jakiejś dziewczyny.
Powiedziała, że ona ma anoreksję. Już chciałam się o tą dziewczynę wypytywać, ale pomyślałam, że O. by coś podejrzewała...
Już nie mogę się doczekać października - jakby nowego rozdziału ^^
Dziś J. kupił w sklepiku 2 MilkyWay'ie i takie KinderCountry i je zjadł. Spytałam, czy wie, ile to kalorii? Powiedział, że i tak to spali xd
Dziś na gimnastyce było bardzo fajnie i pani mnie pochwaliła xd Robię postępy szczególnie na lewy szpagat ^^
Na wf'ie była siatkówka, jak zresztą zawsze ostatnio. Nie mogę się doczekać kiedy będzie gimnastyka lub coś podobnego.
W piątki ma być koło matematyczne, ale nie chce mi się na nie chodzić :/ Jaki żal.
Czytałam sobie ostatnio dużo blogów pro-ana, stron o odchudzaniu itp. I się trochę zmotywowałam <;

Tęsknię trochę za moją starą klasą, ale teraz też jest super ♥ Za tydzień może na pizzę wychodzimy, to będę się opanować musiała, albo nie pójdę.
Bilansu znów nie ma xd

moje dzieło w GIMPie xd

Trzymajcie się chudo }i{

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz