niedziela, 15 września 2013

#02 Kurwa

Zjadłam dużo.
Czuję pełnię ( ? ) w brzuchu :/
Śniadanie i obiad, już nie zjem kolacji.
Ćwiczyłam - potańczyłam sobie. Przypomniałam układy z tańców i 10 brzuszków...
Wczoraj nie mogłam zasnąć. Zawsze w nocy przychodzi mi ochota na ćwiczenia, więc zrobiłam 110 brzuszków (  jeśli można to tak nazwać ) i się troszeczkę porozciągałam.
Jutro szkoła- tam mogę się bardziej kontrolować. Jak nie mam kasy to jeszcze bardzie, bo jedzenie w sklepiku płatne. Jeśli już to jem zupę na stołówce.
Jutro wf ♥ Niestety pierwszy. Zamek od przebieralni się zepsuł i teraz każdy może otworzyć. Ale J. jak nie ćwiczy, to trzyma klamkę. A dziura po zamku zatkana jest jakąś koszulką, która wisiała na wieszaku ( ;_; ).

Czytam sobie wasze blogi i was podziwiam. Tak se patrze i zauważyłam, że mam dużo mięśni - i one mnie pogrubiają i dodają kilogramów... Może kiedyś je stracę lub "odchudzę".
Tęsknię za obozem, ćwiczyłam i ćwiczyłam. I to bieganie z rana ♥ Za rok pojadę.

Trzymajcie się chudo kruszynki }i{

EDIT:
+ nektarynka i herbata


1 komentarz: