piątek, 20 września 2013

#07 Friday

Ale się cieszę, że w końcu piątek!! Cały wolny dzień. Chętnie bym spędziła go przed komputerem lub telewizorem zajadając ciasta. Ale tak nie zrobię i zamiast jedzenia i leniwienia się - poćwiczę trochę, pouczę się i powpisuję nowe rzeczy do FitNotesu <;
Gadał se pierwszy raz  z koleżanką na Skypie xd Ale osiągnięcie x

Właśnie słucham Maejor Ali - Lolly ft. Juicy J, Justin Bieber. Piosenka fajna, ale tekst... zboczony xd

Bilans:
2 rzodkiewki - 6 kcal
croissant - 270 kcal ( :/ )
Strepsils - 5 kcal
4 kosteczki marchewki ( jakiś 1cmx1cmx1cm ) - 2 kcal
kawałek pstrąga ( zmusili mnie xc ) - 90 kcal
2 mandarynki - 50 kcal
razem: 621 kcal :c                                                                                                                        
EDIT: napad ( :'cccc ) nie wiem ile kcal, ale potem ćwiczyłam i mam nadziej, ze trochę spaliłam.

Czyli muszę poćwiczyć, za dużo :<
W każdym poście nie pojawiają się jakie ćwiczenia robiłam, ale uwierzcie - robiłam ^^ Tylko nie pamiętam jakie i ile.

Do zobaczenia xx
Trzymajcie się chudo kruszynki }i{

1 komentarz:

  1. Nie wyszło aż tak dużo. Ja też się cieszę, że już piątek. :)

    OdpowiedzUsuń