środa, 18 września 2013

#05 Fajnie

Jest fajnie. Chudnę i ćwiczę i w szkole jest super. Ne jestem głodna, piję herbatki <;
Ale dziś jakaś pro-ana do mnie napisał, że nie umiem się odchudzać, jestem gruba... I jej odpisywałam riposty xd Tak, ale miałam z niej beke :D Pierwszy raz 'spotkałam' taką osobę i współczuję jej 'przyjaciołom' xd

W sql nie tknęłam obiadu tylko jedno jabłko do sql wzięłam.
Dziś były u nas jakieś panie z kuratorium i były bardzo miłe. A na angielskim opisywaliśmy sławne osoby i jako przykład dała 1D ♥ ( jestem Directionerką, pewnie teraz zamkniesz ten blog xd ) I oczywiście ja się jaram.
Tak się ostatnio zastanawiałam i myslałam duzo nad moja klasą. Doszłam do wniosku, że jest wspaniała <3

Bilans:
tost pełnoziarnisty - 70 kcal
ogórek zwykły - 5 kcal
6 herbat ( na razie ) - 0 - 5 kcal
jogurt Fantasia z ananasem i kokosem - 120 kcal
kawałek ciasta - liczę 100 kcal
2 jabłka - 70 kcal
nektarynka - 60 kcal
kilka Tic Tac'ów - 5 kcal
razem: 435 kcal

Szczerze, to jestem z siebie dumna. Mam nadzieję, że dalej tak pójdzie <;
Trzymajcie się chudo }i{


2 komentarze:

  1. ciasta ogolnie są bardzo kcal, wiec lepiej sprawdz ile ten kawalek mogl miec kcal ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak możesz źle się odchudzać, skoro masz taki niziutki bilans? Jakaś głupia ta pro-ana była. Ja jestem ogólnie tolerancyjna, więc 1D mi nie przeszkadza. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń