środa, 25 września 2013

#12 Hahahahahaha

Tsaaaa.
Szkoła fajnie, wszystko fajnie...
Zaraz, chwila! Co?!
Wszytko fajnie? Co ty wygadujesz?!
Waga źle, dieta źle, dusza źle...
Znowu te zaczynanie od początku. Może głodówka? - jeśli się uda, ale coś nie sądzę. W październiku będę mogła już sobie na nie pozwolić bardziej.
Będę wolontariuszką z moją koleżanką i będzie fajnie - już to czuję c:

Bilansiku jak zawsze nie ma :)
Ciągle zapominam coś napisać w Notesie. Często mi się nie chce lub brak czasu.
Dziś obkleiłam moje drzwi plakatami itp. z 1D, ale jeszcze zostały puste miejsca. Strasznie długo trwa te obklejanie :/
Tak...

Jak będą osiągnięcia w odchudzaniu jakieś to napiszę o tym <;
Trzymajcie się chudo }i{


1 komentarz:

  1. Ja planuję głodówkę w piątek. Może się dołączysz? Razem raźniej.

    OdpowiedzUsuń