wtorek, 17 września 2013

#04 Może być

Dzisiaj cały dzień pada... Ale lubię deszcz.
W sql pierwszy raz na przerwie w ping-ponga grałam xd To załóżmy jakieś 20 - 30 kcal spalone. Jeszcze porobie brzuszki, przysiady, pajacyki... I takie ćwiczenie na 100 kcal, tylko 5 razy. I oczywiście herbatka.

Byłam z koleżanką na rampie i była śliska. Się podpierałam koleżanki i w pewnym momencie się wyglebałam ;_; Była beka. Wcześniej stałyśmy pod blokiem kolegi i gadałyśmy z nim przez telefon. A w sql odwiedziła nas nasza stara koleżanka <;

Udało mi się zrobić bilans :)
• 4 herbaty ( malinowa, cytrynowa, czarna, truskawkowa babeczka ) - jakieś 4 kcal
• szklanka koktajlu truskawkowego - 120 kcal
• jogurt Jogobella jabłko i wanilia - 140 kcal
• 2 kawałki pizzy BBQ z Savony - jakieś 600 kcal ( :ccccccc )
razem: 864 kcal

W najbliższym czasie wstawię wam zdjęcie mojego FitNotesu.
Kończy mi się bateria, więc spadam
Trzymajcie się chudo }i{





1 komentarz:

  1. Hej :) jestem na diecie skinny girl. Mam przez kilka dni napady. Coś strasznego. Trzymam za Ciebie kciuki :) Możemy się wspierać w dążeniu do celu. Mój to 45 kg, a obecnie ważę 56. A Twój ? Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://kaska23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń