poniedziałek, 23 września 2013

#10 Uh

Lol. Dziesiąty dzień, ponad 500 wejść - ale zapierdalacie xx Dziękuję, że czytacie tego bloga i komentujecie go ♥
Dziś było spoko nie pamiętam ile zjadłam, ale na 100000% się w 1000 kcal zmieściłam xd
Teraz na jednym z blogów pro-ana znalazłam ćwiczenie na spalenie 1000 kcal, ciekawe, czy działa. Zważę się przed i po xd

W szkole jest super: zarówno klasa jak i lekcje ( w każdym poście wam o tym piszę xd ).
Dziś na chemii pani jakąśtam wodę przyniosła i trzeba było 'nawiać' ręką zapach ( ? ). I każdy reagował tak:
- Aggggghhhhrrrrr!!! O fuuuuu!!!!!!!!
Potem musiałam ciągle nos smarkać, bo miałam 'to' w nosie. Jak to wąchałeś to jakby bardzo mocny chlor czy coś. Ohyda.

Byłam dziś na gimnastyce, będę musiała ciepły prysznic wziąć, bo kurde... ale mnie kręgosłup boli :/ Albo od razu włosy umyję.
Od października zaczynam na dodatkowy angielski chodzić z K. I też wykupię obiady i wtedy w domu mnie nie będą zmuszali. Chociaż i tak jeść w sql całego obiadu nie będę - zostawię to co najbardziej tuczące.

Jestem w klasie 1 gimnazjum i już trzeba się do bierzmowania przygotowywać -,- W pierwsze niedziele miesiąca, po mszy na 10 xd Przynajmniej najprawdopodobniej będę się wtedy z niektórymi z mojej starej klasy widzieć x

Się jakoś rozpisałam xd
To na tyle <;
Trzymajcie się chudo kruszynki ♥ }i{


2 komentarze: