sobota, 14 września 2013

#01 Welcome to my world

Witajcie kochane!

Pewnie domyślacie się, o czym będzie ten blog. Jeśli nie, to wam podpowiem - o odchudzaniu, Anie, moich przeżyciach. Próbuję się odchudzać nie od dziś, natomiast przygodę z Aną zaczęłam gdzieś w kwietniu. Potem miałam załamania, odchodziłam od niej i wracałam. W końcu ją porzuciłam. ( mój stary blog )
Aż do teraz.
Spróbuje do niej wrócić, by w końcu były efekty.

Czemu chce schudnąć?
By nie mieć kompleksów.

Co chcę 'odchudzić'?
Całe ciało, ale głównie nogi - uda i łydki.

Postaram się, by posty były dodawane regularnie, ale nie wiem, czy mi się uda. Szkoła i zajęcia dodatkowe mogą mi przeszkodzić. A poza tym nie mam własnego laptopa, więc także inne osoby mają wpływ na to kiedy dodam post.

Mam nadzieję, że będziecie czytać, obserwować i komentować bloga oraz wspierać mnie ♥
Do usłyszenia kruszynki }i{



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz