czwartek, 10 października 2013

Jakoś idzie

Przepraszam was OGROMNIE, że nie pisałam. Mam teraz tyle na głowie. Miał to być miesiąc zmian i jest. Nowe zajęcia, wiele sprawdzianów i kartkówek... I nie mam czasu na pisanie na blogu.
Na razie wszystko dobrze. Niestety muszę zacząć Fitness i Squat Challenge, bo opuściłam kilka dni.
W tą sobotę idę na ślub mojego wujka. Chyba. Ciekawe ile zjem :/

Ostatnio jak przymierzałam sukienki na ten ślub to mama powiedziała,że strasznie chuda jestem... Ale nie, nie jestem. Nawet chyba jestem grubsza niż miesiąc temu... I wszyscy mówili, że mam duże mięśnie. Może to i fajnie, ale one jakby pogrubiają... :/

Ostatnio wciągnęłam się w oglądanie Pewdiepie i CutePieMarzia ♥
I chyba J. się w K. kocha. Awwwww :3

To chyba na tyle. Jak będą jakieś postępy lub coś to napiszę <;
Trzymajcie się chudo kruszynki }i{



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz