środa, 16 października 2013

Hahahahahah, co prawda, to prawda

Tak... Jakoś tam jest.
Waga ciągle w normie, ale niby zaczynam od początku.
Zostałam wegetarianką, ale moja matka tego nie akceptuje. Hahahaha no to ma problem.
Ale i tak dzisiaj musiałam kotlet zjeść, ogólnie obiad :/ Kurwa.
 Byłam wczoraj na gimnastyce. Robiliśmy przejścia w przód, tak powiem na jedną nogę. Jakaś, dla mnie nowa pani przyszła. Robię, robię i ona mnie próbuje pociągnąć za tą nogę. I jak zrobiłam, z wielkim trudem - ona powiedziała: Ty nie rób na jedną nogę. Ty ważysz więcej ode mnie.
Nie zaprzeczę, zabolało. Potem trochę mi łezki poleciały. Tsaaaa
Może i trochę zmotywowała. Muszę popracować nad motywacją, o tak...

Wow, ponad tysiąc wejść! Ogromnie się cieszę, że wchodzicie, ale jednak szkoda, że brak komentarzy. Jednak one trochę motywują.
Możliwe, że będę zmieniać wystrój bloga. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Kurwa, jestem leniem.

Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia.Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia. Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia.Leń. Idiotka. Grubas. Nic ci się nie chce. Ciągle żresz. Świnia.

 No to do usłyszenia }i{


1 komentarz:

  1. Nie liczymy na osoby, które będą " na chwilę", forum hungrybutterfly.y0.pl/phpbb3 jest w miarę restrykcyjne i nie są przyjmowane osoby, które nie mają zielonego pojęcia o pro ana. Wszystkie inne, świadome tego w co wchodzą serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń